Schuilplaats - DMW Scherpenzeel

Scherpenzeel
9.6/10
8 beoordelingen
  • Soort zorgaanbieder
    • Maatschappelijk werk
    • Psycho-sociale hulpverlening
  • Thematiek
    • Angstproblemen
    • Arbeidsrelaties
    • Autisme
    • Bewindvoering
    • Burn out
    • Depressie
    • Dwangproblemen
    • Echtscheiding
    • Eenzaamheid
    • Eetverslaving
    • Familierelaties
    • Fobie
    • Generatieconflict
    • Homofilie
    • Huiselijk geweld
    • Hyperactiviteit
    • Identiteit
    • Incest
    • Levensbeschouwing
    • Ongewenst zwanger
    • Ongewenste intimiteit
    • Opvoeding
    • Ouderdom
    • Overgangsproblemen
    • Overspannen
    • Paniekstoornis
    • Partnerrelatie
    • Pedofilie
    • Pesten
    • Pornoverslaving
    • Relatie met broer / zus
    • Relatie met derden
    • Relatie met kind(eren)
    • Relatie met ouders
    • Relatie met partner
    • Relatie met volwassen kind(eren)
    • Relatieproblemen
    • Rouw
    • Seksuele problemen
    • Seksverslaving
    • Slachtoffer van een misdrijf
    • Slachtoffer van een ongeval
    • Sociaal isolement
    • Somberheid
    • Subassertiviteit
    • Verkrachting
    • Verlies
    • Verslaving
    • Verwerking algemeen
    • Verwerking geweld
    • Verwerking misbruik
    • Verwerking mishandeling
    • Zelfvertrouwen
    • Zwak zelfbeeld
    Lees meer
  • Werkwijze
    • Echtpaartherapie
    • Familietherapie
    • Gezinstherapie
    • Groepstherapie
    • Individuele therapie
    • Maatschappelijk werk
    • Relatietherapie
    • Kortdurende behandeling
    • Gedragstherapie
    • Psycho-sociale hulpverlening
    • Telefonische hulpverlening
    Lees meer
  • Registraties
    • ISO
    • Lidmaatschap beroepsverenigingen
      -
    • Introductie
      Het DMW begeleidt mensen die vastgelopen zijn en wil hen weer op weg helpen om nieuw perspectief te zien. De overtuiging dat de Heere God betrokken is op alle mensen vormt onze belangrijkste drijfveer om ons in te zetten voor de mensen die hulp bij ons vragen. We zetten onze vakkennis en deskundigheid in om onze cliënten te begeleiden in hun psychosociale problemen
    • Deze zorgverlener biedt Online hulpverlening aan.
    • Deze zorgverlener biedt zorg aan middels een bezoek aan de locatie van de zorgverlener.
    • Financiering
      De hulpverlening in Scherpenzeel is kosteloos wat mogelijk wordt gemaakt door subsidie van de burgerlijke gemeente en financiële bijdrage van de PKN, hervormde gemeente en de Herstel Hervormde Kerk.
    • Werkgebied
      Alle inwoners van gemeente Scherpenzeel.
    • Vestigingen


    • Wijze van aanmelden
      Voor meer informatie en/of hulpaanvragen houdt DMW Scherpenzeel elke werkdag tussen 8.30 en 10.00 uur een telefonisch spreekuur op het nummer 0318 - 547870. U heeft rechtstreeks contact met een hulpverlener, die aangeeft hoe het vervolgtraject eruit zou kunnen gaan zien. Hulpaanvragen kunnen ook schriftelijk ingediend worden vis de website.
    • Werktijden
      Dinsdag van 8.00 - 16.30 uur.
    • Gespecialiseerd in:
      Het DMW in Scherpenzeel wil een zo groot mogelijk hulpaanbod kunnen doen op een laagdrempelige wijze.
    • Identiteit
      Reformatorisch
    • Percentage christenen onder cliënten:
      80
    • Grondslag / doelstelling
      De psychosociale hulpverlening van DMW Scherpenzeel biedt hulp aan mensen in nood. De hulp wordt verleend vanuit de overtuiging dat de Bijbel als onfeilbaar Woord van God het richtsnoer is voor heel het leven.

    Deze zorgaanbieder is in het bezit van het Certificaat Christelijke Zorg. Bij het aanvragen van dit certificaat zijn de volgende antwoorden gegeven

    • Identiteit
      De christelijke identiteit van de instelling ligt verankerd in de grondslag zoals opgenomen in de statuten van de instelling, doordat hierin verwezen wordt naar de Bijbel als gezaghebbend Woord van God.
    • Personeelsbeleid
      Het personeelsbeleid besteedt aantoonbaar aandacht aan het onderdeel ‘christelijke identiteit van de sollicitant’.
    • Deelname netwerk
    • Communicatie
      De instelling draagt zorg voor een transparante communicatie over haar grondslag en identiteit en de daarop gebaseerde werkwijze. Dit is minimaal terug te vinden op de website van de instelling en klantendocumentatie (indien van toepassing).
    • Bestuurders en grondslag
      De toezichthouders, bestuurder(s), leidinggevenden en medewerkers van de organisatie onderschrijven de christelijke grondslag en leven deze voor.
    • Christelijke cultuur
      Binnen de instelling is sprake van een open cultuur, waarin medewerkers onderling de manier van bejegening van de cliënt met elkaar durven te bespreken; Bijbelse waarden rondom het omgaan met elkaar vormen hierbij het uitgangspunt, zowel voor de inhoud die besproken wordt als de manier waarop met elkaar gesproken wordt.

    Gemiddelde beoordeling: 9.6/10

    Deskundigheid

    Ik ben deskundig geholpen.

    Vertrouwen

    Ik voelde me op m’n gemak.

    Identiteit

    Ik heb gemerkt dat ik bij een christelijke instelling / hulpverlener hulp kreeg.

    Resultaat

    Ik ben tevreden over het bereikte resultaat.

    Tevredenheid

    Ik zou deze hulpverlener / instelling bij een ander aanbevelen.

    55
    27 januari 2024 - Goedgekeurd door de redactie

    De gesprekken waren erg fijn. Ik heb er een hoop van geleerd. Bedankt!

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    9.2/10
    Gemiddeld
    55
    27 februari 2023 - Goedgekeurd door de redactie

    Een zeer prettig traject doorlopen, waarin ik zeer deskundig en in volle vertrouwen ben geholpen met als resultaat dat ik in een relatief korte tijd enorm ben gegroeid. Met dank aan de kerk die die mede mogelijk heeft gemaakt. Enorm dankbaar!

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    10.0/10
    Gemiddeld
    55
    24 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie - (Reviews ouder dan 2 jaar tellen niet mee voor het gemiddelde)

    De gesprekken hebben mij veel inzicht gegeven, wat mij geholpen heeft.

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    9.6/10
    Gemiddeld
    55
    12 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie - (Reviews ouder dan 2 jaar tellen niet mee voor het gemiddelde)

    Ik vond het heel fijn dat ze me zo goed hebben geholpen. Ik heb ook goede gesprekken gehad. Ik zou het aan raden als je ergens mee zit maar wacht niet te lang.

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    10.0/10
    Gemiddeld
    55
    01 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie - (Reviews ouder dan 2 jaar tellen niet mee voor het gemiddelde)

    de werkmethode TA heeft mij prima geholpen bij mijn hulpvraag

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    9.4/10
    Gemiddeld
    55
    09 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie - (Reviews ouder dan 2 jaar tellen niet mee voor het gemiddelde)

    het heeft mij goed geholpen.

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    9.2/10
    Gemiddeld
    55
    13 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie - (Reviews ouder dan 2 jaar tellen niet mee voor het gemiddelde)

    Ik ben heel fijn geholpen en ik heb voel me meer geholpen dan op alle andere plekken waar ik ben geweest.

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    9.4/10
    Gemiddeld
    55
    12 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie - (Reviews ouder dan 2 jaar tellen niet mee voor het gemiddelde)

    Er werd goed naar mij geluisterd, met een respectvolle benadering. Ik voelde me op mijn gemak. De rust heb ik gewaardeerd. De waardevolle inzichten die ik kreeg hebben zeker geholpen.

    Deskundigheid
    Resultaat
    Identiteit
    Vertrouwen
    Tevredenheid
    10.0/10
    Gemiddeld

    Schrijf een beoordeling

    Geef elk punt een aantal sterren en licht dit kort toe in het reactieveld. U kunt kiezen voor ‘halve’ sterren door op de linkerhelft van een ster te klikken. Uw naam en emailadres zijn nooit zichtbaar voor andere bezoekers of de zorgaanbieder.
    Deskundigheid

    Ik ben deskundig geholpen.

    Vertrouwen

    Ik voelde me op m’n gemak.

    Identiteit

    Ik heb gemerkt dat ik bij een christelijke instelling / hulpverlener hulp kreeg.

    Resultaat

    Ik ben tevreden over het bereikte resultaat.

    Tevredenheid

    Ik zou deze hulpverlener / instelling bij een ander aanbevelen.

    Reactie
    Naam
    Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
    E-mailadres
    Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
     

    Stuur door

    Naam ontvanger
    E-mailadres ontvanger
    Uw e-mailadres
    Typ een bericht Niet verplicht
     
    192