De Waterlelie - Hoofdkantoor

Borne
Geen beoordelingen
  • Soort zorgaanbieder
    • Thuiszorg
    • Palliatieve zorg
  • Problematiek
    • Verpleging
    • Verzorging
  • Werkwijze
    • Verpleging
    • Verzorging
  • Registraties
    -
  • Lidmaatschap beroepsverenigingen
    -
  • Introductie
    Zorgbureau De Waterlelie stelt zich ten dienste van terminaal zieke mensen en hun naasten. Door niet alleen adequate medische verzorging te bieden maar de kwaliteit van leven voorop te stellen en actief aandacht te schenken aan de sociale en spirituele behoeften en vraagstukken biedt De Waterlelie de best mogelijke meerwaarde in deze moeilijke fase van het leven.
  • Financiering
    Financiering komt voort uit de kostenvergoeding door zorgverzekeraars en uit eigen vermogen.
  • Werkgebied
    Primair Oost-Nederland, in specifieke gevallen heel nederland
  • Wijze van aanmelden
    Via de website of door telefonisch contact komen we tot een eerste persoonlijke afspraak binnen 2 dagen. Dan nemen we graag uw situatie, wensen, opties en mogelijkheden met u door, verzamelen de benodigde gegevens en zetten alle benodigde acties voor en met u uit om invulling te geven aan uw zorg- en ondersteuningsvraag.
  • Werktijden
    24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Gespecialiseerd in:
    Palliatieve Terminale Zorg
  • Identiteit
    Evangelisch
  • Percentage christenen onder cliënten:
    100
  • Grondslag / doelstelling
    De Waterlelie stelt kwaliteit van leven, in de breedst mogelijke zin, voorop. Daarbij ondersteunt zij niet alleen verpleegkundig en verzorgend maar biedt zij actief informatie, en ondersteuning om de vele vragen en behoeften die men tegenkomt in deze moeilijke omstandigheden goed, sterk en verenigd het hoofd te kunnen bieden. Het woord Gods en de bijbel volgend stelt De Waterlelie zich dienstbaar en hulpverlenend op.

Er zijn nog geen reviews geplaatst.

Schrijf een beoordeling

Geef elk punt een aantal sterren en licht dit kort toe in het reactieveld. Uw naam en emailadres zijn nooit zichtbaar voor andere bezoekers of de zorgaanbieder.
Deskundigheid

Ik ben deskundig geholpen.

Vertrouwen

Ik voelde me op m’n gemak.

Identiteit

Ik heb gemerkt dat ik bij een christelijke instelling / hulpverlener hulp kreeg.

Resultaat

Ik ben tevreden over het bereikte resultaat.

Tevredenheid

Ik zou deze hulpverlener / instelling bij een ander aanbevelen.

Reactie
Naam
E-mailadres
Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
 

Stuur door

Naam ontvanger
E-mailadres ontvanger
Uw e-mailadres
Typ een bericht Niet verplicht
 
192