Mentra

Zeist
 
Geen beoordelingen
    • Soort zorgaanbieder
      • Vertrouwenspersoon
      • Geestelijke gezondheidszorg
      • Verslavingszorg
      • Begeleid / beschermd wonen
      • Gehandicaptenzorg
      • Lichamelijke gezondheidszorg
    • Problematiek
      • Alzheimer
      • Autisme
      • Dementie
      • Geestelijke gezondheid
      • Korsakov
      • Ouderdom
      • Psychiatrie
      Lees meer
    • Werkwijze
      -
    • Registraties
      • Beroepsregister Maatschappelijk Werkers
      • Lidmaatschap beroepsverenigingen
        • Nederlandse Vereniging van Maatschappelijk Werkers
        • Introductie
          Taken die een professioneel mentor doet: - Opkomen voor de belangen van de cliënt - Cliënt ondersteunen bij te nemen beslissingen over verzorging, verpleging, behandeling of begeleiding (wanneer de cliënt hiertoe in staat is). - De mentor neemt een onderhandelingspositie in met de behandelaar(s). - Een adviserende rol naar betrokkenen, belanghebbenden en zorgverleners. - Treedt als plaatsvervanger op. - Gaat respectvol om met de godsdienstige gezindheid, levensovertuiging. - De mentor zal in sommige situaties zelf eerst de specifieke hulp of kennis van anderen moeten inroepen. Om zo te komen tot meningsvorming welke leidt tot een te nemen beslissing. De aanstelling tot mentor gebeurt door de rechter. De aanmelding hiervoor gaat via degene die betrokken is met de cliënt op dat moment. Zie hiervoor de website van http://www.de rechtspraak.nl
        • Financiering
          De financiering wordt jaarlijks vastgesteld door het Landelijk Overleg Voorzitters Civiel en Kanton (LOVCK) of door de Minister van Veiligheid en Justitie. Ziet u hiervoor ook de website van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professionele Mentoren www.NBPM.nl
        • Werkgebied
          Provincie:
          - Gelderland
          - Flevoland
          - Noord-Holland
          - Noord Brabant
          - Overijssel
          - Utrecht
        • Wijze van aanmelden
          U kunt zich aanmelden per telefoon: Tel. nr. 06-14573095 of per e-mail post@mentra.info Of via de website: www.mentra.info
        • Werktijden
          Telefonische bereikbaarheid: Maandag tot met vrijdag 09:00 - 18:00 uur op tel. nr. 06-14573095
        • Gespecialiseerd in:
          Professioneel Mentorschap
        • Identiteit
          Protestants Christelijk
        • Percentage christenen onder cliënten:
          50
        • Grondslag / doelstelling
          Mentra is aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professionele Mentoren. Mentra behartigt, als professioneel mentor, de persoonlijke belangen van de cliënt en ondersteunt deze met de te nemen beslissing over de verzorging, verpleging, behandeling en begeleiding, het zogenaamde mentorschap. Mentra is voortgekomen uit de onderstaande missie en visie. Missie De missie van Mentra is de oproep zoals die in 1 Thessalonicenzen 5:14 beschreven staat. Daar staat namelijk de oproep om elkaar aan te sporen, de moedelozen hoop te geven en op te komen voor de zwakken. Deze missie staat centraal in de uitvoering van de werkzaamheden van Mentra. Visie Mentra hanteert als uitgangspunt dat ieder mens er mag zijn met zijn of haar kwaliteiten en met zijn of haar beperkingen. Iedereen is uniek in zijn/haar bestaan en is van waarde.
        NAAR AANBIEDERSCHRIJF EEN BEOORDELING

        A. van den Berg
        post@mentra.infoContactpersoon

        Bezoekadres
        Postbus 531
        3700 AM Zeist


        Postadres
        Postbus 531
        3700AM Zeist

        0614573095

        post@mentra.info

        www.mentra.info

        Er zijn nog geen reviews geplaatst.

        NAAR AANBIEDERSCHRIJF EEN BEOORDELING

        A. van den Berg
        post@mentra.infoContactpersoon

        Bezoekadres
        Postbus 531
        3700 AM Zeist


        Postadres
        Postbus 531
        3700AM Zeist

        0614573095

        post@mentra.info

        www.mentra.info

        Schrijf een beoordeling

        Geef elk punt een aantal sterren en licht dit kort toe in het reactieveld. Uw naam en emailadres zijn nooit zichtbaar voor andere bezoekers of de zorgaanbieder.
        Deskundigheid

        Ik ben deskundig geholpen.

        Vertrouwen

        Ik voelde me op m’n gemak.

        Identiteit

        Ik heb gemerkt dat ik bij een christelijke instelling / hulpverlener hulp kreeg.

        Resultaat

        Ik ben tevreden over het bereikte resultaat.

        Tevredenheid

        Ik zou deze hulpverlener / instelling bij een ander aanbevelen.

        Reactie
        Naam
        E-mailadres
        Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
         

        Stuur door

        Naam ontvanger
        E-mailadres ontvanger
        Uw e-mailadres
        Typ een bericht Niet verplicht
         
        192