Mentra

Zeist
Geen beoordelingen
  • Soort zorgaanbieder
    • Vertrouwenspersoon
    • Geestelijke gezondheidszorg
    • Verslavingszorg
    • Begeleid / beschermd wonen
    • Gehandicaptenzorg
    • Lichamelijke gezondheidszorg
  • Problematiek
    • Alzheimer
    • Autisme
    • Dementie
    • Geestelijke gezondheid
    • Korsakov
    • Ouderdom
    • Psychiatrie
    Lees meer
  • Werkwijze
    -
  • Registraties
    • Beroepsregister Maatschappelijk Werkers
    • Lidmaatschap beroepsverenigingen
      • Nederlandse Vereniging van Maatschappelijk Werkers
      • Introductie
        Taken die een professioneel mentor doet: - Opkomen voor de belangen van de cliënt - Cliënt ondersteunen bij te nemen beslissingen over verzorging, verpleging, behandeling of begeleiding (wanneer de cliënt hiertoe in staat is). - De mentor neemt een onderhandelingspositie in met de behandelaar(s). - Een adviserende rol naar betrokkenen, belanghebbenden en zorgverleners. - Treedt als plaatsvervanger op. - Gaat respectvol om met de godsdienstige gezindheid, levensovertuiging. - De mentor zal in sommige situaties zelf eerst de specifieke hulp of kennis van anderen moeten inroepen. Om zo te komen tot meningsvorming welke leidt tot een te nemen beslissing. De aanstelling tot mentor gebeurt door de rechter. De aanmelding hiervoor gaat via degene die betrokken is met de cliënt op dat moment. Zie hiervoor de website van http://www.de rechtspraak.nl
      • Financiering
        De financiering wordt jaarlijks vastgesteld door het Landelijk Overleg Voorzitters Civiel en Kanton (LOVCK) of door de Minister van Veiligheid en Justitie. Ziet u hiervoor ook de website van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professionele Mentoren www.NBPM.nl
      • Werkgebied
        Provincie:
        - Gelderland
        - Flevoland
        - Noord-Holland
        - Noord Brabant
        - Overijssel
        - Utrecht
      • Wijze van aanmelden
        U kunt zich aanmelden per telefoon: Tel. nr. 06-14573095 of per e-mail post@mentra.info Of via de website: www.mentra.info
      • Werktijden
        Telefonische bereikbaarheid: Maandag tot met vrijdag 09:00 - 18:00 uur op tel. nr. 06-14573095
      • Gespecialiseerd in:
        Professioneel Mentorschap
      • Identiteit
        Protestants Christelijk
      • Percentage christenen onder cliënten:
        50
      • Grondslag / doelstelling
        Mentra is aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professionele Mentoren. Mentra behartigt, als professioneel mentor, de persoonlijke belangen van de cliënt en ondersteunt deze met de te nemen beslissing over de verzorging, verpleging, behandeling en begeleiding, het zogenaamde mentorschap. Mentra is voortgekomen uit de onderstaande missie en visie. Missie De missie van Mentra is de oproep zoals die in 1 Thessalonicenzen 5:14 beschreven staat. Daar staat namelijk de oproep om elkaar aan te sporen, de moedelozen hoop te geven en op te komen voor de zwakken. Deze missie staat centraal in de uitvoering van de werkzaamheden van Mentra. Visie Mentra hanteert als uitgangspunt dat ieder mens er mag zijn met zijn of haar kwaliteiten en met zijn of haar beperkingen. Iedereen is uniek in zijn/haar bestaan en is van waarde.
      NAAR AANBIEDERSCHRIJF EEN BEOORDELING

      A. van den Berg
      post@mentra.infoContactpersoon

      Bezoekadres
      Postbus 531
      3700 AM Zeist


      Postadres
      Postbus 531
      3700AM Zeist

      0614573095

      post@mentra.info

      www.mentra.info

      Er zijn nog geen reviews geplaatst.

      NAAR AANBIEDERSCHRIJF EEN BEOORDELING

      A. van den Berg
      post@mentra.infoContactpersoon

      Bezoekadres
      Postbus 531
      3700 AM Zeist


      Postadres
      Postbus 531
      3700AM Zeist

      0614573095

      post@mentra.info

      www.mentra.info

      Schrijf een beoordeling

      Geef elk punt een aantal sterren en licht dit kort toe in het reactieveld. Uw naam en emailadres zijn nooit zichtbaar voor andere bezoekers of de zorgaanbieder.
      Deskundigheid

      Ik ben deskundig geholpen.

      Vertrouwen

      Ik voelde me op m’n gemak.

      Identiteit

      Ik heb gemerkt dat ik bij een christelijke instelling / hulpverlener hulp kreeg.

      Resultaat

      Ik ben tevreden over het bereikte resultaat.

      Tevredenheid

      Ik zou deze hulpverlener / instelling bij een ander aanbevelen.

      Reactie
      Naam
      E-mailadres
      Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
       

      Stuur door

      Naam ontvanger
      E-mailadres ontvanger
      Uw e-mailadres
      Typ een bericht Niet verplicht
       
      192