REconnect mediation

Den Haag
Geen beoordelingen
  • Soort zorgaanbieder
    • Mediation
    • Coach
  • Thematiek
    • Arbeidsrelaties
    • Echtscheiding
    • Familierelaties
    • Omgangsregeling
    • Relatie met derden
    • Toewijzing kinderen ivm echtscheiding
  • Werkwijze
    • Mediation
    • Registraties
      • MFN
      • Lidmaatschap beroepsverenigingen
        -
      • Introductie
        Mijn naam is Remco van der Wal, ik ben 50 jaar oud. Samen met mijn vrouw Rianne en kinderen woon ik in Den Haag, in de wijk Wateringse Veld. Na mijn echtscheiding heb ik een co-ouderschap en om die reden wonen de kinderen de ene week bij ons en de andere week bij hun moeder. REconnect mediation staat voor je klaar als je gaat scheiden of in een andere situatie waar je bemiddeling bij nodig hebt. Als deskundig en ervaren MfN-mediator zet ik mij in om samen met jullie op zoek te gaan naar duurzame en passende oplossingen.
      • Deze zorgverlener biedt zorg aan middels een bezoek aan de locatie van de zorgverlener.
      • Financiering
        Mediation is mensenwerk en dat betekent dat er ook sprake is van maatwerk. De inhoud is immers nooit hetzelfde. Om die reden voeren we voorafgaand eerst een kennismakingsgesprek.

        Tijdens dit gesprek stellen we met elkaar vast of mediation inderdaad de meest logische stap is en wat ik daarin voor jullie kan betekenen. Het gesprek duurt ongeveer 30 – 45 minuten. Het kennismakingsgesprek is kosteloos.

        Mediation is maatwerk en is daarom moeilijk te weerspiegelen in kant-en-klare tarieven per product. Ik werk dus niet met (standaard)pakketten en opties, zoals het opstellen van een echtscheidingsconvenant, ouderschapsplan of van een vaststellingsovereenkomst.

        Mijn ervaring is, dat dergelijke pakketten vrijwel altijd afbreuk doen aan de kwaliteit van de mediation. Tijd en geld spelen een belangrijkere rol, dan het oplossen van het conflict zelf. In mijn ervaring is goedkoop dan vaak duurkoop. Meer dan eens maakte ik mee, dat mensen alsnog bij mij terecht kwamen, omdat eerdere afspraken toch niet zo bestendig bleken als vooraf werd aangenomen.

        Ik ben echter wel transparant in mijn uurtarief en wat daaronder valt. Op mijn website kun je lezen welke tarieven ik hanteer.

        In mijn visie heeft iedereen recht op een kwalitatief goede mediator. Ik ben echter ook van mening, dat mijn uurtarief jullie niet mag beperken. Is mijn uurtarief voor jullie dus om welke reden dan ook te hoog? Dan nodig ik je uit om dit in alle openheid met mij te bespreken. Ik beloof, dat ik dan met jullie alle mogelijkheden verken om alsnog tot een goed en billijk uurtarief te komen.

        In dat kader wijs ik jullie ook nog op de mogelijkheid tot mediation met toevoeging. Op de website van de Raad voor Rechtsbijstand vind je meer informatie hierover.
      • Werkgebied
        Scheidingsmediation, arbeidsmediation, familiemediation, arbeidsmediation,
      • Wijze van aanmelden
        Neem gerust vrijblijvend contact met me op, via telefoon, e-mail of via het contactformulier op mijn website voor het maken van een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek.
      • Werktijden
        Afspraken worden in goed overleg gemaakt, ook 's avonds afspreken is bespreekbaar.
      • Gespecialiseerd in:
        Familierelaties, echtscheiding met (of zonder) kinderen, arbeidsmediation, conflictcoaching.
      • Identiteit
        Protestants Christelijk
      • Percentage christenen onder cliënten:
        25
      • Grondslag / doelstelling
        Ik ben lid van het leiderschapsteam van BOEI90, een kerkgemeenschap in mijn wijk Wateringse Veld. Ik ben christen en dat vormt een belangrijk deel van mijn leven. In mijn werk als mediator komt dit alleen aan bod als cliënten daar uitdrukkelijk om vragen.

      Er zijn nog geen reviews geplaatst.

      Schrijf een beoordeling

      Geef elk punt een aantal sterren en licht dit kort toe in het reactieveld. U kunt kiezen voor ‘halve’ sterren door op de linkerhelft van een ster te klikken. Uw naam en emailadres zijn nooit zichtbaar voor andere bezoekers of de zorgaanbieder.
      Deskundigheid

      Ik ben deskundig geholpen.

      Vertrouwen

      Ik voelde me op m’n gemak.

      Identiteit

      Ik heb gemerkt dat ik bij een christelijke instelling / hulpverlener hulp kreeg.

      Resultaat

      Ik ben tevreden over het bereikte resultaat.

      Tevredenheid

      Ik zou deze hulpverlener / instelling bij een ander aanbevelen.

      Reactie
      Naam
      Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
      E-mailadres
      Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
       

      Stuur door

      Naam ontvanger
      E-mailadres ontvanger
      Uw e-mailadres
      Typ een bericht Niet verplicht
       
      192