Zuylenstede

Utrecht
 
Geen beoordelingen
    • Soort zorgaanbieder
      • Verpleging en verzorging
      • Verpleegkundige
    • Problematiek
      • Dementie
      • Ouderdom
    • Werkwijze
      • Crisisopvang
      • Opname
    • Registraties
      -
    • Lidmaatschap beroepsverenigingen
      • Reliëf
      • Introductie
      • Financiering
        AWBZ en WMO
      • Werkgebied
      • Vestigingen


      • Wijze van aanmelden
        Via zorgbemiddelaar. Tel: 030-264 74 70.
      • Werktijden
        8:30-17:00 uur.
      • Identiteit
        Protestants Christelijk
      • Percentage christenen onder cliënten:
        70
      • Grondslag / doelstelling
        Wij zijn een ontwikkelingsgerichte organisatie waar ouderen een beroep kunnen doen op professionele zorg- en dienstverlening in de breedste zin van het woord. Van hulp bij het aankleden tot stofzuigen en van wondverzorging tot deelname aan de spelmiddag. Persoonlijke aandacht voor de cliënt staat voorop. Vanuit een Protestants Christelijke identiteit voldoet Zuylenstede aan de zorgvraag van de cliënt. Ons uitgangspunt daarbij is dat elke cliënt recht heeft op het maken van eigen keuzes en het nemen van eigen beslissingen. Iedere cliënt is een unieke persoonlijkheid met een eigen herkomst, geschiedenis en levensloop. De cliënt heeft daarbij de regie over zijn eigen zorg- en dienstverleningsproces. Cliënten die zich aan de zorg van Zuylenstede toevertrouwen, worden tegemoet getreden met respect en eerbied in hun vraag om zorg, in hun wensen en behoeften. Wij zijn een ISO-HKZ gecertificeerde organisatie. Dit keurmerk biedt een basisgarantie voor kwaliteit. De wensen en behoeften van de cliënt staan centraal en zijn goed in beeld. Medewerkers zijn adequaat opgeleid en gemotiveerd voor hun werk. Wij kunnen met recht zeggen: Welzijn is onze zorg!

      Er zijn nog geen reviews geplaatst.

      Schrijf een beoordeling

      Geef elk punt een aantal sterren en licht dit kort toe in het reactieveld. Uw naam en emailadres zijn nooit zichtbaar voor andere bezoekers of de zorgaanbieder.
      Deskundigheid

      Ik ben deskundig geholpen.

      Vertrouwen

      Ik voelde me op m’n gemak.

      Identiteit

      Ik heb gemerkt dat ik bij een christelijke instelling / hulpverlener hulp kreeg.

      Resultaat

      Ik ben tevreden over het bereikte resultaat.

      Tevredenheid

      Ik zou deze hulpverlener / instelling bij een ander aanbevelen.

      Reactie
      Naam
      E-mailadres
      Niet zichtbaar voor bezoekers en zorgverleners. Dient slechts ter controle
       

      Stuur door

      Naam ontvanger
      E-mailadres ontvanger
      Uw e-mailadres
      Typ een bericht Niet verplicht
       
      192